ingeborgc.reismee.nl

We zijn er!

Hoi allemaal!

Na 6 films, 4 vliegtuigmaaltijden, zere billen, rode ogen, 3 pogingen om te puzzelen(Wendy en Bianca: dat puzzelboek is echt moeilijk!!), plus 3 keer bij de oplossingen kijken en gelukkig ook een paar uurtjes slaaparriveerden wein Auckland!! Tijd voor een dutje dachten we, maar we konden onze kamer nog niet in (9.00 uur), dus zijn we de stad in gelopen. En dat viel tegen! Ik had al gehoord dat er niet veel aan was, maar het is gewoon bijna lelijk! En dat verwacht je niet in zo'n mooi land... Maarja,we hebben ons geinstalleerd in de VVV en alle handige gratis folders meegenomen. Toen op zoek naar een supermarkt en met alle bagage weer (heuvelopwaards...) terug naar het hostel.In onze kamerviel Griet meteenin slaap. Ikprobeerde nog even wakker te blijven en dat lukte tot half 6. Toen dachtik even een half uurtje te slapen, maar dat werdbijna 3 uur...

Vandaag was ons tweede dagje hier, gelukkig een stuk beter weer: zon en 20 graden! Met de bus naar One Three Hill gereden(een dode vulkaan).Vanaf deheuvel hadden we een mooi uitzicht over de stad. Daarna nog dooreenpark gelopen en de bus terug genomen naar de stad. Hier weer wat rondgelopen, van de zon genoten en al het moois in de buitensportwinkelsbekenen

Laughing

Morgen gaan we onze camper ophalen en rijden we richting het noorden. Op naar de bounty beaches!

Liefs,

Ingeborg

Nanda

Fijn dat je goed aangekomen bent, en lekker op pad nu! Veel plezier!! Liefs, Nanda

Roger

Auckland was niet echt bijzonder maar nu wacht al het mooie op jullie geniet er van. Groetjes Roger

Carlijn

Ha meis!
Velig aangekomen :)! Laat die pics van mooie mannen op de witte stranden maar komen ;)!

X Carlijn

Inge

Ik ben jaloers!!! Wacht maar af, de rest van NZ is fantastisch...

Vera

Klinkt goed! Goeie reis gehad dus en geen jetlag?
Geniet ervan, groetjes x

Jorg

He topper, goed om te zien dat je bent aangekomen. Het gaat allemaal goed komen. Geniet ervan.

Mette

Genietse daar!! Ik kijk uit naar je foto's...

Else

Lekker dat je er bent. Ben benieuwd naar jullie camper. Geniet ervan!

lidwien

leuk ingeborg! super!!

Maaike

Fijn dat je heelhuids mét al je bagage bent aangekomen ;) Heel veel plezier en geniet ervan!

Annemieke

he ink! fijn dat je er bent! geniet van dat zonnetje daar! het is hier maar brrrr.
liefs!

Renske

Klinkt heerlij herkenbaar!
Wacht maar, als je een half uur de stad uit bent, komen de prachtige plaatjes!

Groetjes Renske

Katja

Wouh leuk man op avontuur!!

Lekker bijslapen en dan maar op pad. Ik wist niet dat je van het puzzelen was ;)

Groetjes Katja

Joke

Ha , Ink heel fijn om wat van je te lezen.
Rust maar lekker uit, genieten!
Doei lief, mama.

Wietske

Zo, wat een berichten!! Heel veel plezier!
X

Jeanne

Hey meis!! enjoyy!! veel plezier met je wickedvan!! laat even weten wat voor tekst jullie achterop hebben staan, hihi ;)

Jeske

Superleuk! Geniet ! :). x

Wendy

Gaaaaaaf! Je bent er!!
Mooi dat ons puzzelboek moeilijk is, hoeven we geen cadeautje meer mee te geven op je lange wintervakantie :p

Geniet ervan Ink!