ingeborgc.reismee.nl

Nog 3 nachtjes

En dan ben ik weer in Nederland! Heb er wel zin in, hoewel de laatste dagen hier ook heerlijk zijn! Vanaf dinsdag was ik vrij, dus lekker zelf skiën (met Martijn en Kathleen die hier zijn) en in de zon zitten, want het is heerlijk weer!

De afgelopen weken heb ik veel les gegeven: met Carnaval waren er heel erg veel kinderen en de week erna veel volwassen. En had ik mijn eerste groep volwassenen. Poeh, echte beginners waren het! Eén iemand kreeg zijn ski's niet aan en toen ik goed keek snapte ik waarom: hij had zijn ski's achterstevoren... Alles gaat veel langzamer dan bij kinderen en ze zijn veel sneller bang. Gelukkig kon ik na drie dagen wel in de stoeltjeslift, maar over de afdaling deden we bijna een uur... (ter vergelijking: als ik hem zelf ski ben ik binnen 4 minuten beneden). Aan het eind van de week lukt de afdaling in 25 minuten! J

Mijn laatste 2 werkdagen waren in Kinderland, tussen de 3 tot 5 jarigen. En dat was ook erg aandoenlijk. Maar ook hard werken en goed opletten, want ze skiën zo naar benenden terwijl ze niet kunnen remmen. De tweede dag kon ik 's middags met 2 Russische kinderen de piste op en dat vonden ze helemaal geweldig! Vooral toen we, met een hoepel, als raceauto naar benenden gingen. Ze vertelden me hele verhalen in het Russisch en ik praatte in het Nederlands terug, maar dat maakte ze niks uit!

Deze week is het echt super lekker weer, vandaag 12 graden in het dal! De sneeuw wordt slechter, maar boven de 2500 meter ligt nog super sneeuw! Vandaag een beetje geoefend met naast de piste skiën, maar ik had nog geen bocht gemaakt of ik lag al met mijn neus in de sneeuw. Haha, nog even dooroefenen.

Nog drie dagen genieten van sneeuw en zon en dan weer naar Leerdam! Ik heb het super leuk gehad hier, maar heb ook weer zin om naar Nederland te gaan en op zoek te gaan naar een baan. Dus als je nog iets tegenkomt in het onderwijs (van basisschool tot CIOS, ALO of PABO) of iets met sport, dan hoor ik het graag!!

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn site en nu tot snel!! In april en mei heb ik 'niets' te doen, dus genoeg tijd voor een rondje Nederland. In juni en juli ga ik weer voor Flow Reizen werken en dan hoop ik rond augustus/september een nieuwe baan (en huis!) te hebben!

Liefs,

Ingeborg

Reacties

Reacties

Annemieke

he lieve ink! fijn dat je bijna terug komt! heb zin om gezellige dingen te doen met je. heb straks ook zee van tijd :)
liefs!

Joelle

Nou, je hebt wel een paar geweldig maanden achter de rug he!? Tof om te horen, en leuk dat je weer naar Nederland komt! :-) Wij hebben wel zin in een avondje foto's kijken, dus we moeten maar wat afspreken als je weer terug bent! Geniet nog even en alvast een goede terugreis!!! xx

Marjolijn

Ha Ingeborg, Wat vliegt de tijd....wet je zeker dat je niet terug wilt naar Groningen?! Hoogkerk is alleen wel bezet: Gineke betoont zich een waardig opvolgster van je en is al helemaal ingeburgerd. Hartstikke leuk dat je het zo naar je zin hebt (gehad). Ik herken me wel in die ski-cursisten van je haha. Doodeng hoor, zo'n eerste afdaling.....Groetjes, Marjolijn

Wendy

Groot gelijk ink! Tijd voor lente nu en klaar met die sneeuw hoor ;)
Goede reis terug en tot snel!

Renske

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan weer lekker naar huis!!!
Geniet nog van de laatste sneeuw!!

liefs renske

Moniek

Hey Ingeborg, geniet nog even goed van je laatste heerlijke dagen in de sneeuw! Tot snel in Nederland, dat is ook best leuk en gezellig ;) Liefs

Carlijn

Ha meis! Fijn dat je het zo relaxed hebt en ook leuk dat je weer snel terug bent! Gaan we zeker snel afspreken!
Liefs!

joke

Nog even een paar dagen genieten, wel op de piste blijven hoor!
Wij vinden het heel fijn dat je weer naar huis komt,geniet nog een paar dagen.
De kids hier vinden de foto's ook fantastisch.
Liefs mama.

Else

Wat gaat de tijd snel. Zo te lezen heb je veel moois meegemaakt. Geniet er nog even van! Snel eens afspreken in NL.

Groetjes Else

Ward

Wat een avontuur heb je erop zitten. Volgens mij een hele goede keuze geweest om op pad te gaan.
Je bent zeker welkom in Groningen!

Alvast een goed reis

oma

hele leuke fotos,maar je bent wel van de piste geweest,Ik schrok er van.wij vinden het fijn dat je weer thuis komt.wat zal je bruin zien.Volgens Op na zo,n bruin leven.liefs Opa en Oma

Inge B

Tijdens je rondje NL ben je natuurlijk ook uitegenodigd in Arnhem. Kunnen we als twee werkelosen eens bijkletsen over je verblijf in NZ en in de sneeuw, mijn reis door o.a. Laos, de komende Flow buitensport en het vinden van een baan...

Gr Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!