ingeborgc.reismee.nl

The Northland

Hoi allemaal!

Vrijdag zijn we met onze camper vertrokken naar het noorden van Nieuw Zeeland. De camper doet het helemaal goed! Hij rijdt prima en je kan er (net) heerlijk in slapen! Het is meer een grote auto eigenlijk... Maar met een heus keukentje achterin, als je de klep opendoet! Ik zal proberen een foto erop te zetten.

De afgelopen dagen hebben we veel gereden en gezien: watervallen, mega grote (Kauri) bomen (van 16 meter omtrek), Cape Reinga (noorderlijkste puntje), mooie stranden, dolfijnen en heel veel mooie natuur! Tijdens de rit naar Cape Reinga regende het super hard, maar we wilden toch graag even kijken. Alleen zagen we echt helemaal niks toen we aankwamen. Om toch niet voor niets te zijn gekomen hebben we toch maar onze regenkleding aangedaan en zijn we naar de vuurtoren gelopen en toen we aankwamen begon het op te klaren en zagen we gelukkig de zee!

Helaas nog niet kunnen zwemmen in zee, want het is nog een beetje koud: maximaal 20 graden.

Tijd is alweer op!

Liefs,

Ingeborg

Ward

Heerlijk om je verhalen te lezen. Het levert mij veel inspiratie op voor onze reis. Ik hoop dat de regen komende dagen uit blijft.

Kus

Joelle

Wauw, dat klinkt super! Ik lees nu al (zonder de foto's te zien) dat het daar ontzettend mooi is. Geniet ervan! En ik zie uit naar het volgende ' avontuur! :-)

wendy

Wat een gave kar! Jullie vallen wel op zo :)
Ik ben na dit verhaal ook wel erg benieuwd naar de foto's van de natuur! Jammer van het weer, valt dat tegen of is dat gewoon deze tijd van het jaar?

Geniet ervan!

Bianca

Hai Ink,

Balen van het weer zeg, zit je lekker helemaal ver weg is het nog Nederlands weer. Maar het komt vast goed en de zon gaat schijnen! Volgens geniet je toch wel, wat voor weer het ook is. Die auto is echt super om te zien, haha. Geniet ervan.

liefs Bianca

annemieke

ha lieve ingeborg! super klinkt dat allemaal en een leuke auto. die herken je wel! ben ook benieuwd naar de andere foto's!
veel plezier!
liefs!!

Joke

Ha lieve ingeborg, jullie zien prachtige dingen.
Hoge berg hoor, goed gedaan hoor!
Veel plezier, liefs!