ingeborgc.reismee.nl

Raglan, Gisborne, Auckland en Hong Kong

Hoi allemaal!

Mijn laatste berichtje uit verweggiestan! We zijn nu in Hong Kong en super blij, want onze vlucht naar Londen gaat door!! Daar hebben we nog wel even over in de stress gezeten... We kwamen namelijk op het vliegveld en daar kregen we een officiele brief: noodweer in Londen en vliegen was op eigen risico, als we ergens standen was alles op eigen kosten... Maar als je besloot in Auckland te blijven werd wel alles vergoed! Oeps!! We wisten niet dat er zoveel sneeuw was gevallen!! Maar natuurlijk willen we graag thuis zijn met kerst, dus hebben we de vlucht genomen.En we zijn nu net in HongKong en ze vliegen zo door!

Laughing

Onze laatste dagen in Nieuw Zeeland was een beetje een zoektocht naar de zon. De voorpsellingen waren heel slecht, maar wel redelijk warm. Dus in het plaatsje Raglan heb ik nog even gesurfd! (Nou ja, een poging tot gedaan, het leek vanaf de kant denk ik meer op ' hoe kom ik zo vaak mogelijk op en af mijn board', maar het was wel erg leuk!) (Vera, hoe deden we dat in Australie, toen ging het best goed!)

Maar toen we het weer nog eens bekeken zagen we in Gisborne zon en bijna 30 graden!Dus hebben we het Noordereiland van west naar oost doorkruisd. Een lange rit,dienog veel langer werd omdat we door een nationaal parkgingen met veel slingerwegen en bijna 100 km gravelroad!! Oeps!!We hebben tot een uur of 9 doorgereden en toen vonden we het te schemerig worden, dus hebben we langs te weg. bij een picknick plek, geslapen.Nou ja, de halvenacht waren we wakker, want we vonden hettoch wel een beetje engdaar inthe middle of nowhere... Maargoed, de volgende ochtend verder gereden, alleen begon onze bezine een beetje op te raken. Gelukkig kwamen we al snel een klein winkeltje tegen (in een dorp met 20 huizen) en daar was een diesel pomp.... en wij hebben benzine... Balen, maar de aardige vrouw van het winkeltje keek even op ons metertje en zij, ow dat halen jullie wel, het is nog een uur rijden naar de volgende pomp. Gelukkig is het allemaal goedgkomen! Onderweg nog een mooie wandeling gemaakt en vaak gestopt, want we reden langs een mooi meer (Lake Waikaremoana).

In Gisborne was het lekker weer: wel bewolkt, maar warm! Dus lekker op het strand gelegen met een wijntje en een chippie om extra te genieten van onze laatste dagen! Helaas ging het een dag later hier ook regenen! Dat werd een saai dagje, maar gelukkig veranderd het weer hier heel snel, dus lagen we de volgende dag weer op het strand en hebben we nog even een duik in het ijskoude water genomen!

En nu ishet nog 14 uur vliegen en 4 uur wachten tot we opSchiphol zijn! We hebben echt een super reis gehad! Maar natuurlijk ook wel weer zin om naar huis te gaan! Al is het niet voor heel lang, wantde 30e ga ik alweer naar Solden.

Bedankt voor al jullie leuke berichtjes en sms'sjes!!

Ik moet nu gaan boarden zie ik!!

Liefs,

Ingeborg

Reacties

Reacties

Carlijn

Ha lieverd!

Wat fijn dat je bijna weer thuis bent!

Bel je gauw!

XXX

Annemieke

ha lieve ink! fijn hoor dat je vlucht gaat!!
tot snel! liefs!

Maartje

Ha Ingeborg! Wat hebben jullie weer een gave dingen gedaan! Vooral die dolfijnen en walvis lijken me super! Wow! Balen van het weer de laatste dagen, maar fijn dat je vlucht tenminste gaat (hier is het weer nog veel erger! ;) ). Goede reis en fijne kerst! Liefs, Maartje

Katja

Ha Ingeborg,

Ja joh, hier ligt een hele berg sneeuw, heeft ook wel weer zijn charmes hoor. Alleen als je wilt vliegen en de sneeuw belemmert dit, is het niet meer zo tof. Maar gelukkig gaat het tot nu toe goed!

Jeempie je hebt wel weer een druk schema. Eerst maar eens lekker bijkomen in Nederland, in de sneeuw. Zal wel weer even een overgang zijn...

Groeten Katja

Inge

Haha, die graffelroad naar Waikeramoana ken ik!!! Veel stof, maar een prachtig meer (met een mooie trekking). Ik hoop dat je kunt landen!!1

Niels

Inge,

ik wens je fijne dagen en gelukkig ben je weer heel terug..

Groetjes,
Niels

Wietske

Heej Ingeborg,

Tof dat je weer in Nederland bent!! Jammer de bammer dat je alweer bijna weg gaat, maar ik ga je bellen!!

X

Vera

Tja beginners geluk. Maar ik ga je bellen!! Haha want je bent weer thuis! Leuk!
groetjes

Renske

Ingeborg!
Blij dat je goed thuis gekomen bent!
Nus zit je weer lekker in de sneeuw. wat heb je toch een slecht leven!

Geniet er van!

Liefs Renske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!